3 Blogstrategieën die vertrouwen wekken

Om van je lezers volgers te maken moet je ervoor zorgen dat ze erop kunnen vertrouwen dat je weet waar je het over hebt en dat je met vaste regelmaat artikelen schrijft waar je volgers wijzer van worden. In deze aflevering van De3 geef ik je daarom drie blogstrategieën die vertrouwen wekken bij lezers.

Verder lezen

Hoe maak je een ‘saai’ bedrijf interessant?

Ben je bang dat jouw organisatie niet interessant genoeg is om over te schrijven? Gefeliciteerd! Dat betekent dat je een uitgelezen kans hebt om je te onderscheiden.

Verder lezen

3 Manieren om je lezers weg te jagen en hoe ze te voorkomen.

In deze aflevering van De3 bespreek ik de drie grootste afknappers waarmee je jouw lezers gegarandeerd wegjaagt. Wil je weten of jij je ook schuldig maakt aan deze drie tenenkrommers, maar vooral hoe je ze voortaan kunt voorkomen? Lees dan snel verder.

Verder lezen

Zo maak je de perfecte briefing voor een copywriter

perfecte briefing copywriter

Moet je weleens een briefing maken voor een copywriter? Dan komt deze blogpost je denk ik goed van pas. Want in dit artikel leer je hoe je in een handomdraai een perfecte briefing maakt voor je tekstschrijver. De adviezen die ik geef zijn gebaseerd op mijn 30 jaar praktijkervaring als copywriter en opdrachtgever en de feedback die ik dagelijks ontvang van de klanten en schrijvers van CopyRobin. Lees snel verder.

Verder lezen

Hoe houd ik een inspirerend interview?

Kijk je ertegenop om mensen te interviewen voor je publicatie? Nergens voor nodig. Met deze tips komt het helemaal goed.

Verder lezen

Hoe begin ik een zakelijke blog voor mijn bedrijf?

zakelijke blog beginnen fb

Bloggen voor je bedrijf is tegenwoordig cruciaal en een onmisbaar onderdeel van je business. Maar helaas is bloggen niet voor iedereen even makkelijk. CopyRobin wil je helpen om je zakelijke blog gelijk goed op te zetten. Volg deze 7 stappen en publiceer binnen no time je eigen zakelijke blog!

Verder lezen

Hoe formuleer je een contentstrategie voor jouw bedrijf?

contenstrategie bedrijf

Ben je ervan overtuigd dat jouw bedrijf met content marketing aan de slag moet? Kijk dan uit, want de verleiding is groot om gelijk te gaan bloggen of vloggen. De kans op succes is dan echter gering. Voorkom dat je één van die ondernemers wordt die zich impulsief op content marketing hebben gestort, alleen maar om na een half jaar en een illusie armer alweer af te haken. Dit artikel helpt je stapsgewijs een goede contentstrategie te formuleren voor jouw bedrijf.

Verder lezen

Hoe schrijf ik een boeiend zakelijk verhaal?

Vind je het moeilijk om vol vuur over jouw eigen organisatie te schrijven? Ben je bang dat je lezers niet kunt boeien met de onderwerpen waarover je moet schrijven? Geen zorgen. Je kunt over elk onderwerp boeiend schrijven. Zolang je maar het juiste publiek aanspreekt en je de drie essentiële elementen van een boeiend zakelijk verhaal gebruikt. Wil je weten wat die essentiële elementen zijn? Bekijk dan zeker deze hele video, want aan het einde geef ik je ook nog een waardevolle bonus tip.

Verder lezen

3 Slappe smoesjes om slechte teksten goed te praten

Heb jij ook zo’n hekel aan het zinnetje “ja maar”? Kinderen zijn er meester in. “Nee, je mag vanavond niet later naar bed.” “Ja maar, Natascha mag wel om 10 uur naar bed”... Herkenbaar? Nu ga ik je natuurlijk niks vertellen over het opvoeden van kinderen. Maar wel over het ‘opvoeden’ van schrijvers. Want schrijvers kunnen we er ook wat van. Wil je weten wat de drie ergste smoesjes zijn? Kijk dan zeker naar deze aflevering van De3, want het is een bitter feest van herkenning.

Verder lezen

Hoe schrijf ik de beste SEO-teksten?

Wil je weten hoe je SEO teksten schrijft die goed zijn voor je vindbaarheid in Google en toch lekker lezen? Kijk dan zeker naar deze aflevering van De3 met daarin 3 slimme tips om je teksten te optimalisen voor zoekmachines zonder de leesbaaarheid tekort te doen.

Verder lezen

1 2 3 4

CopyRobin werkt voor o.a.:

Bekend van: