Grouve Management deelt kennis in het Nederlands en Engels

grouve management 2

 “Eerst schreef ik mijn blogs zelf over iets wat ik had gelezen of gehoord, maar dat ging me op den duur teveel tijd kosten.

Daarom besloot ik het uit te besteden aan CopyRobin. Dat scheelt behoorlijk wat tijd. Je wordt echt helemaal ontzorgd. Ik lever het onderwerp aan, wat ik graag in het artikel wil zien en de trefwoorden. Daar houdt de schrijver dan rekening mee.

Het is duidelijk dat de copywriters die de artikelen schrijven, dat vaker doen. Zij zijn tekstueel beter dan ik. De kwaliteit van de teksten is prima.

Het abonnement is een goede stok achter de deur om er een goed ritme in te houden.

Ik heb gekozen voor het meest uitgebreide pakket dat er is. Toen ik er net aan begon, maakte ik me wel druk of ik voldoende materiaal had om over te (laten) schrijven. Voor mij moeten de blogs wel echt ergens over gaan. Inmiddels blijkt wel dat ik voldoende onderwerpen heb om over te schrijven. Het abonnement is een goede stok achter de deur om er een goed ritme in te houden. Ik wil ongeveer 1 blog per week plaatsen. Met dit abonnement is het nu een soort routine geworden. Inmiddels heb ik wel een redelijke voorraad blogs klaar staan, dus ik kan even vooruit. Het is nu aan mij om daar een foto bij te zoeken en die te plaatsen. Daar moet ik even tijd in steken.

Handig is ook dat ik de artikelen zowel in het Nederlands als Engels kan laten schrijven, voor hetzelfde aantal credits.

Handig is ook dat ik de artikelen zowel in het Nederlands als Engels kan laten schrijven, voor hetzelfde aantal credits. Dat vind ik een groot voordeel. De Engelse artikelen zijn vooral voor mijn LinkedIn volgers. Ik heb behoorlijk wat volgers en veel daarvan lezen geen Nederlands. Met Engelse teksten vergroot ik zo onder Engelstalige lezers mijn naamsbekendheid. Met een marketingbureau ben ik nu aan het kijken hoe ik nog meer uit deze content kan halen.

Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden en dat vind ik in deze tijd wel belangrijk.

Waar ik ook tevreden over ben, is de klantvriendelijkheid van CopyRobin. Ze reageren snel op e-mails en als er een probleem is, dan zit Eric er bovenop en belt me zelf om een oplossing te vinden. Hij speelt geen verstoppertje. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden en dat vind ik in deze tijd wel belangrijk. Ook als ik even niet op tijd input kan aanleveren vanwege vakantie ofzo, dan doet hij niet moeilijk om tijdelijk een aantal artikelen door te schuiven.

Ik raad het uitbesteden van het schrijven van blogs aan CopyRobin ook aan relaties aan. Het levert veel tijdwinst en gemak.”

gerard grouve

Gerard Grouve - Senior Executive Manager - Grouve Management


Deze post delen?

CopyRobin werkt voor o.a.:

Bekend van: