INTO Franchise brengt ondernemers dichter bij elkaar
Cases“INTO Franchise werkt al sinds begin 2016 met CopyRobin. Mijn voorganger is ooit de samenwerking aangegaan. Hij sprak erg positief over ze en dat bleek terecht. Ik vind het zelf ook heel prettig met hen werken. Je levert informatie aan en een week of wat later heb je een tekst.
Wij publiceren heel regelmatig artikelen op onze blog voor franchisegevers en -nemers. Er zijn niet veel partijen in de markt die doen wat wij doen: franchisegevers en -nemers koppelen. Daarom is onze content vrij uniek. We halen inspiratie uit nieuws en artikelen op ons specifieke werkterrein. Op basis daarvan leveren we input. De schrijver van CopyRobin maakt daar dan een goed leesbaar artikel van voor onze website.
Als je ‘franchise’ intypt in Google, komen wij als eerste naar boven!
Die teksten leveren misschien niet direct extra business op, maar we zijn wel beter vindbaar op Google. Als je ‘franchise’ intypt in Google, komen wij als eerste naar boven! Dus als franchisegevers daarop zoeken, komen ze al snel bij ons uit. En die hoge ranking komt voor een belangrijk deel door steeds actuele en relevante content te plaatsen op onze website.
We willen met deze content ook een complete website bieden. Franchisegevers en -nemers moeten goede inhoudelijke informatie bij ons kunnen vinden. Juist omdat we een van de weinigen op deze markt zijn in Nederland.
Het invoeren van een opdracht in het dashboard is heel gebruiksvriendelijk.
Het zou te veel tijd (en geld) kosten als ik die teksten allemaal zelf zou moeten uitschrijven. Door dit uit te besteden, gaat dat sneller. Het invoeren van een opdracht in het dashboard is heel gebruiksvriendelijk. Als ik zelf geen tijd heb, kan ik een stagiair vragen om een opdracht uit te zetten. Dat hoef ik niet te begeleiden, want de invoer spreekt voor zich.
Ik heb mijn oude werkgever ook de diensten van CopyRobin aangeraden. Zij publiceren net als wij vaak artikelen, maar niet zo regelmatig als wij dat doen.
Ik heb mijn oude werkgever ook de diensten van CopyRobin aangeraden.
Wij hebben een abonnement omdat we elke maand ongeveer evenveel artikelen publiceren, maar dat hoeft niet voor alle bedrijven te werken. Ik kan mij voorstellen dat sommige bedrijven misschien af en toe minder willen publiceren, bijvoorbeeld als je meeste klanten op vakantie zijn. En soms heb je even minder inspiratie of ben je te druk om input voor een artikel te leveren. In dat geval kun je ook eenvoudig pauzeren.
Je kunt dan nog steeds een schrijver vragen die je al langer kent. Wel zo prettig want dan hoef je niet steeds opnieuw te briefen. Bovendien blijft de stijl op je website dan consistent. ”
INTO Franchise - relatiebeheerder
Zoek je ook naar continuïteit voor je blog?
Probeer CopyRobin gratis