Redactie CopyRobin
08 oktober ‘18 3 min. leestijd

Landelijk werkend Werving & Selectiebureau

Cases

“Content is voor ons belangrijk. Het is onderdeel van onze marketingmix. Ik vind het belangrijk regelmatig iets te publiceren, zodat je weer even de aandacht hebt.

Het schrijven kost echter wel tijd en moeite. Daarom hebben we op een gegeven moment overwogen om het uit te besteden. Daarbij was de prijs het belangrijkste punt van mijn afweging. Je kunt je geld maar een keer uitgeven en dan wil je ook zeker weten dat het wel brengt wat je ervan verwacht.

We hebben een proefopdracht laten uitvoeren bij CopyRobin en het resultaat beviel ons. Dat artikel hebben we op social media geplaatst en daarop kregen we positieve reacties. Dat hielp bij het nemen van de beslissing om een bundel te nemen.

De prijs was ook wel zo redelijk dat ik het wel wilde proberen.

De prijs was ook wel zo redelijk dat ik het wel wilde proberen. Ook bij de artikelen die we sindsdien hebben geplaatst op social media, zie ik dat ze gretig worden gelezen, dus er is zeker interesse in de onderwerpen waar we over schrijven.

Met onze artikelen laten we opdrachtgevers zien dat we weten wat er in de markt speelt. Het toont onze expertise aan. Maar de belangrijkste reden waarom we content plaatsen, is het werven van goede kandidaten.

Door regelmatig te publiceren, werken we aan onze naamsbekendheid.

Door regelmatig te publiceren, werken we aan onze naamsbekendheid. We schrijven over onderwerpen die relevant zijn op het gebied van solliciteren, werken en carrière. Het hoeft niet altijd een zwaar onderwerp te zijn. Het mag ook wel eens iets luchtigs zijn. Waar het om gaat, is dat we regelmatig in de media te zijn. De kracht zit hem in de herhaling. Als iemand op een bepaald moment overweegt een carrièreswitch te maken, dan moet onze naam naar boven komen.

Het beste voor ons, zijn korte artikelen van minder dan 400 woorden. We worden allemaal al dagelijks zo overspoeld met informatie dat deze hapklare brokken het beste werken. En om de zoveel artikelen laten we dan weer een stuk schrijven met meer diepgang en achtergrond. Die plaatsen we voornamelijk op LinkedIn Pulse.

De artikelen die de schrijvers van CopyRobin opleveren, zijn van goede kwaliteit en makkelijk op verschillende media te plaatsen.

Het uitbesteden aan CopyRobin draagt dus vooral bij aan onze naamsbekendheid. Verder is het een goede manier om permanent in de media te komen, voor een goede prijs. De artikelen die de schrijvers van CopyRobin opleveren, zijn van goede kwaliteit en makkelijk op verschillende media te plaatsen.

Een andere reden om copywriting uit te besteden, is het gemak. Als je zelf je artikelen schrijft dan kost dat best veel tijd. Een collega van mij is verantwoordelijk voor de onderwerpen voor de blogs en schrijft de briefing. Die gaat naar één van onze twee vaste schrijvers bij CopyRobin en zij maken er vervolgens een mooi verhaal van. Dat scheelt behoorlijk wat tijd. De diensten van CopyRobin zijn dus wel een efficiënte investering en ik beveel ze dan ook regelmatig aan bij anderen.”

anoniem

Deze klant blijf liever anoniem.

Maak een afspraak

Redactie CopyRobin

CopyRobin

De redactie van CopyRobin.


Hulp nodig of vragen?

Is er iets niet duidelijk of wil je liever persoonlijk contact, neem dan contact met mij op!