Artikelen

Interview Eric van Hall bij BizzModell [podcast]

Geplaatst in Artikelen op 19-03-2019

Podcaster Dharminder Biharie (BizzModdell) kwam bij CopyRobin op bezoek om met Eric van Hall te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van copywriting. Het werd een boeiend interview. Als je benieuwd bent naar de basisprincipes van goede copy✍ luister dan zeker naar deze podcast.

Lees meer

Emerce update Voice: interview Hans van Dam [podcast]

Geplaatst in Artikelen op 14-03-2019

Interview met Hans van Dam van Robocopy over het schrijven van conversational interfaces tijdens Emerce Update Voice 2019,

Lees meer

CopyRobin in Pioneer pitch

Geplaatst in Artikelen op 16-10-2018

CopyRobin is uitgenodigd om het CopyRobin concept te pitchen tegenover 350 zakelijke topbeslissers en een vakjury tijdens het Marketing Pioneers Congres '18. In totaal dingen vijf innovatieve bedrijven mee naar de Erik Driessen Award (EDA) en een geldprijs van € 2.500. 

Lees meer

Zo maak je de perfecte briefing voor een copywriter

Geplaatst in Artikelen op 03-06-2017

Moet je weleens een briefing maken voor een copywriter? Dan komt deze blogpost je denk ik goed van pas. Want in dit artikel leer je hoe je in een handomdraai een perfecte briefing maakt voor je tekstschrijver. De adviezen die ik geef zijn gebaseerd op mijn 30 jaar praktijkervaring als copywriter en opdrachtgever en de feedback die ik dagelijks ontvang van de klanten en schrijvers van CopyRobin. Lees snel verder.

Lees meer

Hoe begin ik een zakelijke blog voor mijn bedrijf?

Geplaatst in Artikelen op 02-05-2017

Bloggen voor je bedrijf is tegenwoordig cruciaal en een onmisbaar onderdeel van je business. Maar helaas is bloggen niet voor iedereen even makkelijk. CopyRobin wil je helpen om je zakelijke blog gelijk goed op te zetten. Volg deze 7 stappen en publiceer binnen no time je eigen zakelijke blog!

Lees meer

Hoe formuleer je een contentstrategie voor jouw bedrijf?

Geplaatst in Artikelen op 11-04-2017

Ben je ervan overtuigd dat jouw bedrijf met content marketing aan de slag moet? Kijk dan uit, want de verleiding is groot om gelijk te gaan bloggen of vloggen. De kans op succes is dan echter gering. Voorkom dat je één van die ondernemers wordt die zich impulsief op content marketing hebben gestort, alleen maar om na een half jaar en een illusie armer alweer af te haken. Dit artikel helpt je stapsgewijs een goede contentstrategie te formuleren voor jouw bedrijf.

Lees meer