De3

3 Blogstrategieën die vertrouwen wekken

Geplaatst in De3 op 19-06-2018

Om van je lezers volgers te maken moet je ervoor zorgen dat ze erop kunnen vertrouwen dat je weet waar je het over hebt en dat je met vaste regelmaat artikelen schrijft waar je volgers wijzer van worden. In deze aflevering van De3 geef ik je daarom drie blogstrategieën die vertrouwen wekken bij lezers.

Lees meer

Hoe maak je een ‘saai’ bedrijf interessant?

Geplaatst in De3 op 29-05-2018

Ben je bang dat jouw organisatie niet interessant genoeg is om over te schrijven? Gefeliciteerd! Dat betekent dat je een uitgelezen kans hebt om je te onderscheiden.

Lees meer

3 Manieren om je lezers weg te jagen en hoe ze te voorkomen.

Geplaatst in De3 op 15-05-2018

In deze aflevering van De3 bespreek ik de drie grootste afknappers waarmee je jouw lezers gegarandeerd wegjaagt. Wil je weten of jij je ook schuldig maakt aan deze drie tenenkrommers, maar vooral hoe je ze voortaan kunt voorkomen? Lees dan snel verder.

Lees meer

Zo maak je de perfecte briefing voor een copywriter

Geplaatst in Artikelen op 03-06-2017

Moet je weleens een briefing maken voor een copywriter? Dan komt deze blogpost je denk ik goed van pas. Want in dit artikel leer je hoe je in een handomdraai een perfecte briefing maakt voor je tekstschrijver. De adviezen die ik geef zijn gebaseerd op mijn 30 jaar praktijkervaring als copywriter en opdrachtgever en de feedback die ik dagelijks ontvang van de klanten en schrijvers van CopyRobin. Lees snel verder.

Lees meer

Hoe houd ik een inspirerend interview?

Geplaatst in De3 op 09-05-2017

Kijk je ertegenop om mensen te interviewen voor je publicatie? Nergens voor nodig. Met deze tips komt het helemaal goed.

Lees meer

Hoe schrijf ik een boeiend zakelijk verhaal?

Geplaatst in De3 op 01-12-2016

Vind je het moeilijk om vol vuur over jouw eigen organisatie te schrijven? Ben je bang dat je lezers niet kunt boeien met de onderwerpen waarover je moet schrijven? Geen zorgen. Je kunt over elk onderwerp boeiend schrijven. Zolang je maar het juiste publiek aanspreekt en je de drie essentiële elementen van een boeiend zakelijk verhaal gebruikt. Wil je weten wat die essentiële elementen zijn? Bekijk dan zeker deze hele video, want aan het einde geef ik je ook nog een waardevolle bonus tip.

Lees meer